U okviru intenzivnih aktivnosti koje na međunarodnom planu sprovodi Muzej žrtava genocida, a u sklopu koordiniranih mera Republike Srbije u vezi sa inicijativom da Generalna skupština UN usvoji rezoluciju o Srebrenici, direktor Muzeja Dejan Ristić uputio je prethodnih dana pisma svim ambasadorima akreditovanim u Republici Srbiji. Direktor Ristić je skrenuo pažnju na nedavni porast zabrinutosti
Dani sećanja na žrtve Holokausta, genocid i druge žrtve fašizma – seminar u organizaciji društva Car Lazar iz norveškog Dramena će se održati za vikend 20.  i 21. aprila 2024. Holokaust je jedan od najmračnijih i najokrutnijih perioda u našoj istoriji, tema koja još uvek podstiče na razmišljanje i koja sadrži neiscrpno velike kapacitete za
Članovi Srpskog kulturnog i umetničkog društva Nikola Tesla iz Frajburga organizuju u subotu 20. aprila 2024. proslavu svoga društva. Nakon lepog druženja sa mnogim umetničkim društvima iz Nemačke ovoga puta je po prvi put zamišljeno da se iskoristi geografski položaj i da se upoznaju mladi iz obliznih gradova iz Francuske i Švajcarske i sa Švarcvalda
Početna Najave U Miluzu se 29. juna organizuje donatorska večera za obnovu hrama Sv.... Najave Parohija Svetog arhangela Mihaila u Miluzu (u Francuskoj) organizuje donatorsku večeru za obnovu svoga hrama. Donatorska večera povodom obnove hrama biće 29. juna u 19 časova u hotelu Bristol u Miluzu. Večeri će prisustvovati i vladika zapadnoevropski Justin. U toku
U toku su završne pripreme za premijeru pozorišne predstave „Noć Lazareva” koja će biti izvedena 24. aprila u Kosovskoj Mitrovici. Nakon dva dana, 26. aprila predstava će biti izvedena u Kragujevcu a 30. juna bi trebala da se prikazuje i u Inzbruku u Austriji u organizaciji Srpska pravoslavne omladine Inzbruk. Tekst je napisao Vladimir Đorđević
Na radost đaka i roditelja Srpske dopunske škole u Cirihu, nastavnice Ivana Petković i Vesna Savić, koje izvode nastavu u pojedinim grupama u kantonu Cirih, zajedno sa sveštenstvom SPC Sveta Trojica u Cirihu, organizovale su u subotu, 13.aprila 2024. Vaskršnju radionicu i likovnu izložbu radova nastalih na redovnim časovima. „U svetom hramu Svete Trojice u
Lepe vesti stigle su iz Kanade sa Nijagare. Naime projekat internacionalni festival Dan Nikole Tesle je pobednik konkursa gradskog odbora za kulturu grada Nijagara u Kanadi. Ova nagrada je izuzetna za celu sprsku zajednicu na čelu sa direktorom Srpske škole Nikola Tesla sa Nijagare, koja je sa puno entuzijazma godinama pažljivo gradila i izgradio Festival
Uskršnju radionicu za đake organizovale su u subotu 13. aprila nastavnice škole na srpskom jeziku, u saradnji sa hramom Uspenja presvete Bogorodice u Cirihu i Srpskim institutom u Cirihu. Radionica je počela kratkim tečajem kaligrafije, koji je učenicima održao protojerej-stavrofor Miroslav Simijonović. Nakon toga, deca su ukrašavala jaja, dok je komisija, sačinjena od dr Jeke
U Galeriji Narodnog muzeja u Valjevu sutra 16. aprila sa početkom u 18 časova, otvara se izložba pod nazivom „Bajka o pesmi”, koja svedoči o važnosti, moći i uticaju umetničkog dela, pesme „Krvava bajka” Desanke Maksimović, na društvenu stvarnost. Autor izložbe je Marko Terzić, viši kustos Muzeja 21. oktobar iz Kragujevca. Izložba„Bajka o pesmi” nastala
U subotu 20. aprila od 18.30 časova u crkvi u Msidi Protojerej-stavrofor prof. dr Miloš Vesin biće gost srpske zajednice na Malti. On će održati predavanje na temu „Crkvena zajednica kao osnov zajednice u dijaspori – primer zajednice Srba u Čikagu” i u nedelju u našoj crkvi, u Birzebudži, posle svete liturgije gde će govoriti