KUD Dukat iz Traiskirhena u Austriji organizovao je prethodnog vikenda folklornu manifestaciju na kojoj su nastupili KUD Zavičaj Tuln, KUD Kragujevački Matersburg, KUD Jedinstvo Beč, KDs Bambi Beč i KUD Sveti Sava Grac. Uz njih, prisustvovali su i predstavnici, među kojima su se istakli Horst Pamer, potpredsednik radničke komore Donje Austrije, Enver Cindi i Ginter

Vukovi iz Roršaha najbolji

Lična arhiva Kulturni ambasadori Srbije „U protekle dve i po godine posetio sam mnogo društava, mnoga udruženja i raznorazne manifestacije koje su organizovali naši ljudi u dijaspori. Svako novo pojavljivanje i svaka nova manifestacija je...

Tradiciju čuvaju od zaborava

R. Rajić Ristić DRUŽENJE: Jelena Bakić i Biljana Milić Udruženje “Desanka Maksimović” iz Lugana, na jugu Švajcarske, obeležilo je 15 godina od osnivanja, kao i petnaestogodišnji plodonosni rad na plasiranju srpske kulture i tradicije. Najbolji dokaz i potvrda tog rada su raznovrsne manifestacije i priredbe, koje udruženje ima iza sebe, kao i gostovanja i učestvovanja
Novi predsednik Saveza Srba Francuske je, kao što smo u subotu objavili, David Jakovljević, poslednjih godinu dana potpredsednik Saveza i predsednik francuskog udruženja Deca Jasenovca. Za njega su, osim dva uzdržana svi prisutni u sali su glasali, bez ijednog negativnog glasa. Ipak nisu svi prisutni u sali imali pravo glasa. Takođe i predstavnici udruženja koji

Srpska biblioteka u Holandiji

Na inicijativu magazina Mama u Zemlji lala i njene urednice Aleksandre Pavlović u Holandiji, u prostorijama Ambasade Srbije u Hagu otvorena je Srpska biblioteka. „Biblioteka je nastala u septembru 2023. godine na inicijativu magazina Mama u Zemlji lala, uz podršku Ambasade Republike Srbije. Osnivanje Srpske biblioteke u Holandiji predložili su čitaoci magazina Mama u Zemlji lala.
Pravi folklorni spektakl priredili su igrači Kulturno umetničkog društva Biseri iz Dransija kod Pariza na svom koncertu pod nazivom „Igre mog života”. U pozorištu Blanc-Mesnil u istoimenog mestu izveli su ukupno 18 tačaka – sastavljenih uglavnom od koreografija i po kog pevačkog nastupa. Ozvučenje, osvetljenje, lepa bina i posebno veseli i razigrani folkloraši su bili
Završeno je dugo i misteriozno putovanje, za 43 cm visoku bronzanu bistu Nikole Tesle, od 2014. kada je ukradena sa svog postolja iz Srpske kulturne bašte u Klivlendu, pa do danas. Bistu je svojevremeno uradio Metju Luis Rebrović, veliki poštovalac lika i dela srpskog naučnika i poklonio je 2008. kada je i osnovana Srpska kulturna
KUD Sveti Sava u sklopu Srpskog obrazovnog centra Okland sa Novog Zelanda u saradnji sa trupom Smogljanke Ruske pravoslavne crkve sa Oklanda organizovao je zajednički koncert. „Bio je to dugo iščekivani koncert prijateljstva, između srpske i ruske zajednice na Novom Zelandu. Koncert se može pogledati ovde i može se uživati u bojama i harmonijama, koje
Minule nedelje vladika austrijsko-švajcarski Andrej  služio je u Crkvenoj opštini i parohiji Svetog apostola Luke u Vićenci. Sasluživali su mu arhijerejski namesnik za Italiju protojerej Dalibor Đukić, paroh na Malti jerej Rista Gorančić i gost iz Pakračko-slavonske eparhije đakon Milan Tomašević. Tokom liturgije episkop se obratio sveštenstvu i vernom narodu prigodnom besedom govoreći o pripremama
Od juče (nedelja 17. mart) otac Duško Spasojević je na svojoj novoj službi u Parohiji dortmundskoj. Prota Duško je rođen 1. aprila 1970. godine u Dalju gde je završio osnovnu školu. Potom je završio Karlovačku Bogosloviju kao i Bogoslovski institut i fakultet u Beogradu. Parohije koje je do sada opsluživao su: Boholt sa delom Holandije